HTML

Bélabá mondja a magáét

zene, filo, némi politika és sok bélaság

Címkék

Friss topikok

  • KOPP: maps.google.hu/maps?q=cig%C3%A1nybokor&oe=utf-8&client=firefox-a&ie=UTF-8&ei=uMwtU... (2013.09.09. 15:28) Van rendes is...
  • KOPP: www.youtube.com/watch?v=fuzp4XX-3Gs Remélem működik még a drótpostás... Milyen nótát találtam?...... (2013.09.07. 18:37) Meghatalmazásos
  • ▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: @csongorbela: A pénzbehajtás részével teljesen egyetértek. :) Akadályozom is minden elérhető módon... (2012.09.12. 18:29) Szigorú
  • kisbe'laba': mint ha rólam írtad volna ezt :-) (2011.11.17. 23:58) H-Land

Linkblog

2008.04.15. 11:04 csongorbela

Varázsjelek

Úgy alakult az élet, hogy kénytelen voltam a Nyíregyházi Főiskolára járni.
Jó sok macera, sokkal kevesebb cél, de néhány jó ember és a lényeg: szakdolgozatot kellett írjak. Nem sokat gondolkoztam azon, hogy miről. Egyetlen dolognak láttam értelmét. Annak hogy leírjam, mit mond számomra Csoóri Sanyi Varázsjelek című könyve és a hozzá tartozó gyakorlat. Régóta terveztem ezt valamilyen formában, hát most itt volt az apropó. Azt pedig tudtam, hogy írni egy semmitmondó akármit, mert kötelező... nos annak semmi értelme nem lenne azon kívül, hogy letudom a feladatot.
Félek is egy kicsit, mert tudom, hogy miféle ellenkezés (ellenségeskedés?) is van körülötte. Időközben már volt "szerencsém" személyesen is találkozni ezzel.
Végül leírtam, s íme itt található.

Érdemes még azt is elolvasni, mit  írnak erről a hírneves brit tudósok. Sajnos későn jelent meg.

Nem utolsósorban pedig egy videó, ami az egyik számomra is nagyon meglepő találkozás volt a varázsjelek más "felhasználásával".

Szólj hozzá!

Címkék: zene


A bejegyzés trackback címe:

https://belaba.blog.hu/api/trackback/id/tr32262152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása