HTML

Bélabá mondja a magáét

zene, filo, némi politika és sok bélaság

Címkék

Friss topikok

  • KOPP: maps.google.hu/maps?q=cig%C3%A1nybokor&oe=utf-8&client=firefox-a&ie=UTF-8&ei=uMwtU... (2013.09.09. 15:28) Van rendes is...
  • KOPP: www.youtube.com/watch?v=fuzp4XX-3Gs Remélem működik még a drótpostás... Milyen nótát találtam?...... (2013.09.07. 18:37) Meghatalmazásos
  • ▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: @csongorbela: A pénzbehajtás részével teljesen egyetértek. :) Akadályozom is minden elérhető módon... (2012.09.12. 18:29) Szigorú
  • kisbe'laba': mint ha rólam írtad volna ezt :-) (2011.11.17. 23:58) H-Land

Linkblog

2007.12.09. 16:43 csongorbela

No comment

Nagynénim írta 93 éves keresztanyánkról:

"Keresztanyunak iszonyú vérömlenye támadt. Szombaton, mikor levettem a hosszú ujjú trikóját, akkor láttam, hogy belül teljes felsőkar hosszában tenyérnyi területen véraláfutás, a könyökén pedig egy teniszlabda nagyságú lógó, puha vérömleny. Elmentünk az ügyeletre, mert rettenetesen megijedtem. Mindjárt arra gondoltam, hogy ebből lehet jó kis trombózis kapni. Én még ilyent életemben nem láttam, de elképzelni sem tudtam. Képzeld. Fizettem 1000,- Ft-ot, mert nem volt indokolt a megjelenés. Kérdeztem, hogy mikor lett volna?
Azt mondták akkor, ha már kapott trombózist vagy embóliát."

Fene vinné, megspórolhattunk volna 700 Ft-ot.

Szólj hozzá!

Címkék: közélet egyészségügy


A bejegyzés trackback címe:

https://belaba.blog.hu/api/trackback/id/tr732262149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása